سنگهای هفت چاکرا

سنگهای هفت چاکرا از چاکرای ریشه تا بالاترین چاکرای بدن

 

سنگهای هفت چاکرا، باعث تقویت و تعادل مهم ترین مراکز انرژی در بدن می شوند که هر کدام از آنها معمولاً با یک یا چند سنگ در ارتباط اند.
در تصاویر زیر سنگهای مرتبط با چاکرای اول تا چاکرای هفتم آمده است که به شما کمک می کند تا طبق چاکرای موردنظر، کریستال شفابخش خود را انتخاب کنید.

سنگهای هفت چاکرا چگونه کار میکنند؟

از هفت سنگ چاکرا برای فعال سازی، تعادل یا تقویت انرژی چاکراها استفاده می شود.
انرژی کریستال ها بر این اساس استوار است که دارای یک فرکانس طبیعی هستند که می توانند باعث فعال شدن یا متعادل شدن انرژی اطراف چاکرا ها شوند.
به طور کلی؛ در سنگهای هفت چاکرا، ارتعاش هر کریستال با مراکز انرژی خاص مطابقت دارد.
شما ممکن است از انرژی این سنگ ها برای فعال کردن یا تقویت قوه شهود، تخیل یا تجسم استفاده کنید که علاوه بر اینها به تعادل چاکرا ها نیز کمک می‌کنند.

چگونه سنگ چاکرای مناسب انتخاب کنیم؟

ابتدا با مجموعه سنگهای هر چاکرا آشنا شوید و تک تک آنها را بررسی کنید و به این نکته توجه داشته باشید که چاکراها می توانند چندین سنگ متفاوت داشته باشند و شما باید تعیین کنید که کدام یک از آنها و درکدام رخداد برای شما بهتر کار می کند.
شما همچنین میتوانید برای انتخاب صحیح سنگ هفت چاکرا با کارشناسان عمارت سنگ تماس بگیرید. آنها از راهنمایی و مشاوره به شما مفتخر خواهند شد.

سنگ هفت چاکرا اصل در جواهرات

ممکن است این سنگ های اثر گذار روی چاکراهای هفتگانه به صورت سنگ یا نگین نباشند و در جواهراتی همچون انگشتر، گردنبند، دستنبد و… به کار رفته باشند.
که در اینصورت میتوانید جواهر مورد علاقه خود را که با سنگ چاکرای مورد نظر به کار رفته است را انتخاب کنید و به هماهنگی این مراکز انرژی کمک کنید.

چگونه از هفت سنگ چاکرا استفاده کنیم؟

روش های زیادی برای استفاده از این سنگها برای بهبود و به تعادل رساندن چاکرا ها وجود دارد. بعد از انتخاب سنگی که می خواهید استفاده کنید، آن را نزدیک یا روی محل چاکرای بدن قرار دهید.
اگر در حالت ایستاده یا نشسته اید، میتوانید آن ها را در دست ها یا جیبتان نگه دارید. هنگام حرکت کردن و بیرون رفتن آن ها را در کیف خود قرار دهید.

روش های شارژ و پاکسازی هفت سنگ چاکرا

سنگهای چاکرای هفتگانه را قبل و بعد استفاده تمیز یا شارژ کنید.
برای این کار روشهای زیادی وجود دارد از جمله اینکه آنها را برای مدتی در زیر آب یا آب نمک بگذارید.
(نکته مهم: برخی از سنگ ها به نمک حساس هستند و این کار را با احتیاط و آگاهی یا با مشورت گوهر شناسان عمارت سنگ انجام دهید).
همچنین میتوانید آنها را در روز یا شب زیر نور خورشید یا مهتاب قرار دهید، و برای پاکسازی درست و حسابی سنگهای هفت چاکرا آنها را به مدت یک شبانه روز در خاک دفن کنید.
علامت گذاری محلی که سنگ را آنجا گذاشته اید یادتان نرود!

نکته آخری که در این مقاله با شما در میان میگذاریم این است که هر سنگی به تنهایی روی یک چاکرا اثر گذار است و شما برای انتخاب صحیح ابتدا باید با چاکراهای مختلف بدنتان آشنا شوید و بعد سنگ مناسب با همان مرکز انرژی را تهیه نمایید.

امیدواریم مطالب این مقاله شما را در استفاده هوشمندانه از سنگهایی که چاکراها و زندگیتان را زیبا و هم آهنگ میکنند؛ کمک کرده باشد.

با کلیک بر روی هر تصویر از سنگهای چاکراها مطلع شوید…